Billboardy istnieją od ponad 100 lat i wciąż rosną w siłę

billboardy

Billboardy istnieją od ponad 100 lat i wciąż rosną w siłę. Nadal dominują w branży reklamowej i cieszą się dużym zainteresowaniem widzów. Billboardy oferują mieszankę sztuki i reklamy, którą można zobaczyć z daleka. Są popularnym wyborem wśród reklamodawców ze względu na łatwość ich zauważenia na autostradzie oraz prostą konstrukcję, która jest idealna dla stosunkowo krótkiej koncentracji uwagi dzisiejszych konsumentów.

Branża reklamy zewnętrznej jest potencjalnie bardzo skuteczna w przekazywaniu wiadomości, ponieważ billboardy są wszędzie. Reklama zewnętrzna stała się jednym z najpowszechniejszych środków marketingowych w naszej kulturze i prawdopodobnie będzie nadal rosła.

Reklamę zewnętrzną można zdefiniować jako dowolną reklamę publiczną, która nie znajduje się wewnątrz budynku. Obejmuje to billboardy, wiaty przystankowe i ławki. To medium jest obecnie trzecią co do wielkości platformą reklamową na świecie po reklamach telewizyjnych i internetowych. Od 2018 r. w samych Stanach Zjednoczonych istnieje ponad milion zewnętrznych powierzchni reklamowych, co czyni go idealnym narzędziem marketingowym dla firm każdej wielkości.

Zobacz: Citylight